Enis Güzel anneler hayırlı akşamlar bir sorum olacak 32 haftalıkken bebeğimin makat gelişli olduğunu söyledi doktor 35 haftaya kadar dönebilir 35 haftadan sonra dönmesini beklemek pek mümkün değil dedi 16. Haftada da plasentanın aşağıda olduğunu söylemişti daha sonra biraz yukarıya çıkmış yarı yarıya şuan da demişti bugün 34 haftalık olduk ve kontrolümüz vardı bebeğimin baş gelişli olduğunu plasentanın alt segmentte olduğunu ama normal doğum kanalımın tamamen açık olduğunu şuan da doğumun normal gözüktüğünü söyledi :) bu haftadan sonra bebeği tekrar dönenler yani makat geliş olanlar var mı acaba ? Doktora sormak aklıma gelmedi yaşayan var mı acaba böyle birşeyi danışmak istedim
-gyns- Enis Benim bebişimde 35+4 normal doğum pozisyonuna gelmişti.. Hekimime sorduğumda çok düşük bir ihtimal var ama dönemsi çok zor bu zamanda sonra demişti..
-gyns- Enis Şuan 36+5 iz.. Henüz doğum yapmadım bende🙈.. RABBİM herkese hayırlı, sağlıklı ve güzel doğum nasip etsin🌸..