[silindi] kendi kafama göre ilacı almamazlık yapmadım zaten, yan etkileri vajinal yoldan aldığım halde çok fazlaydı, baş dönmesinden düşüyordum o derecedeydi, doktorda alerjin olabilir ihtimaline karşılık bırak dedi ve bidaha kullanmadım. Eğer kullanmadığım halde bebeğime birşey olsaydı veya olmasaydı, takdir Allah’ın bir ilaçla orada durmuyor o bebek. Ben bilincindeyim çok teşekkür ederim:)