30 haftalik gebeyim disim enfeksiyon yapti disci kadin dogumcunun antibiyotik yazmasini soyledi bugun kadin doguma gittim antibiyotik yazdi agumentin 1000 mg ictim 1 tane kafam karisik ama bu durumu yasayan bu ilaci kullannan yada bunun benzeri ilac kullanan oldumu gebelikte sizce tedirgin olmalimiyim