Deletedmom35 Deletedmom15257 yenilesen ne olur kafaları yenilemek lazım bacım hep aynı hep aynı denize girsem boğulurmuyum 🤪
TospikAnne Kenanizm18 onu ben yazdım azcık kim ne yazıyor bak cahil. Parmağını ağzından sokuyosun işte sana bunun neyini kodlim
Hmlayse Kenanizm18 normal Doğum belli olmaz 38 de olur 41 de canm benim 40.haftada gelmedi zorunlu sezeryan oldum
TospikAnne Kenanizm18 çok üzülerek söylüyorum ama cinsiyeti kız. oysa erkek olmalıydı. Belki 9. Ayın sonunda değişir diye umud ediyorum 🤪😂