Sancar ben de hemen yıkamayı düşünmüyorum. En azından göbek bagı düşene kadar. Zaten dogdugunda üzerinde bir tabaka oluyor ve bu bebegi enfeksiyona karsı korumaya devam ediyor ayrıca bebegin kendi kokusu da vücudunda kalıyor. Biraz araştırmıştım internetten. Hatta artık hastanede bile bebegi yıkamayıp, silip veriyorlarmış. Tabi hastaneye göre de değişir.