Sancar valla ben 7 gün yapmıştım banyomu çünkü sezeryan esnasında bir bant takmistilar o bende alerji yaptı bildiğiniz yanık gibiydi yanlarım su toplamıştı onlar duzelene kadar yapmadım sonra eczaneden su geçirmeyen bantlardan almıştım eşim sezeryan yerine taktı ama düzgün takmadığı için dikişlerim kuruttugum halde. İltihaplanmisti sezeryan benim korkulu rüyam gibi bişey bide yaz ayına denk gelince terleme de oluyor bu seferki dogumumda yaza denk geliyor. Allah yardım etsin 🤕🤭