Sevoeco25 Kuzum sayısı hareketi gayet iyi ama Morfoloji %98 i anormal %2 normal yazıyor.Eşimin testiyle kıyasladım.Eşimde %70 normal yazıyor mesela.Eğer bir sıkıntı varsa bundan kaynaklı olabilir.Sperm yapısında bir sıkıntı var gibi.Bu sebeple bu sayının sadece %2 si dölleyebilir.Tabi yinede daha iyi bilen biri yada doktor yorumlarsa daha sağlıklı olur.Üste kalsın 🌸