Hiç suçlu hissetmeyin kendinizi hisleriniz çok normal biraz beklentiye giriyoruz galiba..2. Oğluma hamileyim 30+6..13-14 de kıza benziyo demişti doktor 16da net olarak erkek dendi, eşimde bende şok olduk, kızımın ismi bile hazırdı 🤭 belirti olarak da ilk gebelikle hiç aynı şeyler yaşamadım..biraz zamana ihtiyacınız var Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin