Normal beşik gibi 5 yaşına kadar kullanabilirsin canım, 2 kademeli bebek büyüdükçe içindeki yatağı aşağı indiriyosun düşmüyo derinde oluyo çok kullanışlı, tatile falan giderken topluyosun orda sa açıp kullanıyosun kaptınca küçücük kalıyo, bende ilk onla başlayacağım, sonra normal bazaya geçecek, her yaşında oda ya da yatak alamam valla😂