Duyguuklc Arkadaslar hamılelıkte ılk yapılan testlerde troıd yüksek cıktı bu ne demek bı zararı varmı yada bu sekılde olan
emineuygurr Benim 4,88 çıkmıştı. Doktorum ilaç başladı düşürmek için takip altındayım. Kesinlikle çok önemli bebeğin beyin gelişimi için. Sende mutlaka dikkate al doktora git.
emineuygurr Duyguuklc Düzelir canım bende tekrar kan vericem bakıcaz düşmüş mü diye inşallah benimde düşmüştür.