SevdaSezer 3prensesannesiii bi kişi kalabiliyor. Benim tanıdığım Eskişehir şehir hastasinde yattı. Kızı yanında refakatçiydi. Ziyaretçi bile kabul ediyorlardı. Siz emin olmak adına doktorunuzla konuşun
3prensesannesiii SevdaSezer Canım şu an başka özel bir kliniğe devam ediyorum doğuma kadar da buraya gideceğim inş. Şehir hastanesine doğum sancım başlayınca gidiyim diyorum öyle alıyorlarmış öğrendiğim kadarıyla özel doktorum olmayacak hangi doktor denk gelirse o doğum yaptıracak artık
Fatma_15 3prensesannesiii benim de evim şehir hastenesine çok uzak ama bende yorumların ve doğum yapanların tavsiyesine göre orayı düşündüm
3prensesannesiii Fatma_15 Bende sırf iyi yorumlara dayanarak orayı düşündüm .nasip kısmet bakalım gidene kadar yolda doğurmazsam ☺️
cicekkizimm 3prensesannesiii bende istanbulda bi devlet hastanesinde doğum yapmayı istiyorum ya acaba oradada mı kabul etmiyorlar refakatçi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Böyle saçma bişey mi olur ya doğumdan sonra odada tek başımıza ne yapacağız en azından covid olmayan 1 yakınımızı kabul etmeleri lazım🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3prensesannesiii Hanife_ikranuR Amin canım Allahım kimseyi darda sıkıntıda koymasın Hepimizde sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alalım bebeklerimizi
gizemtscgl34 Göztepe eğitim ve araştırma hastanesi ((Göztepe Prof. Dr. Süleyman Yalçın şehir hastanesi) yeni binada doğum yapmış veya yapacak olan var mı , bende refakatçi durumu nasıl, doğumlar nasıl memnun kaldınız mı merak ediyorum bazı sorular
3prensesannesiii olcy İşte bende burda böyle okudukça niye özelde doğum yapıyım ki dedim bir kaç kişi daha yazdı burda sizin gibi böyle okudukça da çok seviniyorum Allah razı olsun
Plnn 3prensesannesiii ben bu sabah 6 doğum yaptım şimdi hastanedeyim refakatçi kabul etmediler odada bir bayanla bir kalıyoruz perde çekili kimse kimseyi görmüyor
3prensesannesiii Plnn Direk doğuma mı gitmiştin canım ? Önceden refakatçi için kayıt yaptırmışmıydın ?Bu arada güle güle büyüt bebeğini hastaneden memnun kaldın mı ?
Plnn 3prensesannesiii teşekkürler darısı tüm annelere bebeklerine sağlıcakla kavuşsunlar🌼 yok suyum az diye gittim yatış verdiler normal doğum yaptım refakatçi almadılar kendi başımın çaresine bakıyorum
Plnn 3prensesannesiii hastaneyi ben başından beri sevmiyorum ne yalan söyleyim çok ilgisiz alakasız insanları azarlayan kendi işlerini hamilelere yaptıran bir hastane … acemi çaylak dolu benim bebeğimde gelişim geriliği vardı karın çevresi 4 hafta geri geliyordu şehir hastanesine ne zaman gelsem yok öyle birşey dedi özel hastane dahil başka hastaneyi gidip muayene olduğumda gerilik olduğunu söylediler dün geldiğimde de yaşı genç bir doktor veya stajyer sana bebeğin başı 39 hafta karın çevresi 38 dedi sen ona güvenmedim orda başka doktora söyledim dediğim gibi ölçtü kızlarında başına topladı ölçüleri gösterdi yani uzun oldu biraz ama işini iyi yapan az doktor var
3prensesannesiii Plnn Erken doğum mu yaptın canım tek başına başına bakarken sıkıntı oluyor mu ?bebege
Belgincn 3prensesannesiii daha çok erken şimdiden kendinize sıkıntı yapmayın ama 1 kişi almaları lazım siz nasıl lavaboya felan kalkacaksınız bebege nasıl bakacaksınız o halde
3prensesannesiii Belgincn En çok düşündüğüm nokta laboya gittiğimde bebegin yalnız kalması maglum doğum yapınca hemen de çıkılmıyor lavobadan birde özel oda kalmazsa o gün aksilik olukta normal odalarda lavoboda yok dışarıda kimbilir nerde
sumeyye8aslan 3prensesannesiii şehir hastanesi çok iyi ben çok memnunun Allahın izniyle bende oraya gidecem doğuma 32 haftalik olacaz ama refakatçi olayı nasıl hiç bilmiyorum bi gittiğimde sorarım ama