Kızlar sabah kalktım belim ve karnım çok ağrıyordu aynı adet olacakmışım gibi baya korktum sonra ayağa kalktım iki dolandım geçti ama şimdi gene başladı acaba doğum sancılarım mı başladı yoksa yalancı ağrılar mı 🙄 2.gebeliğim ama 5 sene geçti hiç hatırlamıyorum 🤔 daha çok erken dua edin lütfen