Akyuz56325 Arkadaşlar beta hcg değeri 792 sizce iyi mi once 22,08 den 792 çıktı arada 7 gün gecti yaptim
MeralimekEkinci Akyuz56325 benim de 2 gün geçe 18 bir hafta içinde de 565 oldu geç döllenmedir muhtemelen sizin de
MeralimekEkinci shinemom geç döllenme varmıydı yoksa haftasıyla hep uyumlu mu gitti kaç haftada duydunuz
shinemom MeralimekEkinci bi ilk bakıldıgı haftalarda fark vardı sonra düzeldi geç döllenme değil hatta ikizden şüphelendiler 2 kattan fazla yükseldği için