Derya1453 morpella benim de17 Mart bizimki gelmeye niyetli olmayınca çarşamba günü doktor doğumu başlatacak 41 haftalık oluyor
Baharbek morpella 15 martta alacak benimkide 39+5te ☺️ sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🤲
Rmeysa58 morpella benim doğumumda 19 mart gözüküyor ama ne zaman doğar bilmiyorum 10 gündür 1 cm açılmayla dolanıyorum sancılarımda baya çok ama bi ilerleme yok malesef 🥴
Sevcus morpella 22 Mart pazartesi günü 39+1 de sezeryan olacağım ilk bebeğim zorunlu sezeryandı Buda arası az gelmezse alacak hayırlısı bakalım sağlıkla gelsin beneklerimiz
Tsnckkk Derya1453 suni sancı ile mi başlatacak. Benim doktorum başlatıyor o şekilde ya. Bebeğim kafası tam inmemiş açılma vs de tok 39+5iz kendini gelmezse 18 mart sezeryan olcak
hulya1esila 8 yıl önce 38+4de 19 martta kızımı kucağıma almıştım şu an oğluma hamileyim 19 martta yine 38+4 oluyoruz (büyük tesadüf) ama hala gün vermediler