Goksuuuu evet eczacılar odasını arayıp reçetemiz olduğunu söyledik. Eczacılar odasına gidip recetemizin birini oraya teslim ettik gün içerisinde arayıp iğneyi teslim edeceğini söylediler. Arkadaşın da dediği gibi eczacılar odasından alma şansınız varsa oradan alın. Biz hastanemize yakın bir eczaneye sorduğumuzda 500 TL gibi bir ücret söylediler. Ama eczacılar odasından 70 tlye aldık iğnemizi. Devlete gitme imkanınız varsa orada ücretsiz diye biliyorum.