Mervuras26 gecen hafta özel hastsanede yaptırdım.iğne için 459 tl aldılar.
ama şöyle saçma bir durum oldu, bilemiyorum belki hastane ile ilgilidir. Gittiğim hastane pandemi hastanesiymiş. Normalde bu iğne acilde yapılıyormuş ama pandemi olduğu için yatış olarak gösterip, odaya alıp odada yaptılar iğneyi. Ama yatış gösterdiler diye bir ücret ödemesim, belki sağlık sigortasından direk mi aldılar anlayamadım.