Kızlar nst de 20dk da üç kez 60larda düzenli sancı çıktı. Bende hissediyorum az az ama şiddetlenmedi yani. Sizce ne zaman doğar var mı tahminleriniz, başına geleniniz?😬 Doktor bol hareket önerdi tabi sancılar şiddetlenince gel dedi. Doktor haftaya Doğum olması konusunda umutlu konuştu.