Kızlar 37+5 im dün geceden bu saate kadar sol kasıgımda acayip bir ağrı var bu ağrı yüzünden ben düz doğrulup da yürüyemiyorum bebeğimin hareketlerini hissediyorum zaten 32 haftadan bu yana hep baş aşağı ama bebeğim hareket ettikçe bu ağrı da da acılı oluyor yaşayan eden var mı neyden kaynaklıdır aecab daha dün nst çekildi felan bi sorun yoktu bi anda oldu anlamadım 😔🤷♀️