EsraErcanDoan Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim doktor bugün kıza benziyo dedi 20 gün sonra netleşir dedi sizin cinsiyetleriniz belli oldumu,yada daha sonra cinsiyet değiştiğini söylüyomu doktor 😂
Faziletttt EsraErcanDoan cnm ben 13+5 günlükken gitmiştim doktora %90 erkeğe benziyor dedi değişir mi bilmiyorum artık hayırlısı olsun
hilaldmr EsraErcanDoan 11ci haftada erkek gibi dedi , 15 te kıza benziyor dedi ve 20ci haftada kesin kız dedi 🤗sukurler olsun
EsraErcanDoan Hayırlısı olsun hepiniz için ama bana hatta biraz benziyo dedi, ben erkek istiyodum🙈Bakalım hayorlısı hepimiz için
AyeglGzkaraKarabulut EsraErcanDoan bana 11+4 te kesin erkek dedi şimdi 20+3 üm hala erkek ☺️ erkek kolayına değişmiyor ama kızlarda dönme olayı çok oluyor dr tecrübeside önemli
Babydr EsraErcanDoan yok canım 16. Haftada gittim göstermedi 1 ay sonra gel dedi daha gitmedim 20. Haftaya denk geliyor randevum artık gösterir herhalde
istanbulluanne EsraErcanDoan Banada 12. Haftamda kiza benziyor demisti 14. Haftada pipisini gördük canm değişebilir yani 😊
PnRTurK53 istanbulluanne bende 13.haftada kız bence büyük ihtimal dedi haftaya gel dedi bir hafta sonra pipiyi gördük ama ben biliyordum erkek olduğunu 😅
Gk-love EsraErcanDoan bnde bugün gittim 14+4 de 3 kere ultrasona girdim farklı saatlerde hep ayak çaprazdı kapalı tutuyordu.. sonunda ayakları açtı kız dedi 😀😀 çin takvimi filan hep erkekti rüyamda erkek gördüm😀😀😅