Betulnuri valla ben okadar faydasını gördüm ki çevremde bi cok kişiye de hediye aldım hatta.sijdi ikinci bebegim olacak ona da hemen alicam ve dogar doğmaz takicam.cunku dogunca takınca cocuk hic büyüdükçe de onla büyüdüğü için farkına varmiyo.benim kizim hic ellemiyodu bile vücudundan bi uzuv saniyodu😅