Arkadaşlar merhaba 23+5 hamileyim bugün sağlık ocağına gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendim doktor ilaç verdi tel kullanımlık bunu kendi kadın doğum doktoruma sordum içebileceğimi söyledi. Ama ben tedirgin oldum idrar yolunda enfeksiyon yaşayan oldu mu. Oldu ise nasıl geçti. Allah korusun bebeğe bi sakıncası olur mu bilgisi olan yazabilir mi??