Canım benım de damla şeklinde kanama oldu gecen hafta bebek baş aşagıymış eşide yanında rahmı tam kapatmamiş canım çok fazla haraket etme uzan ayak altına Yüksek yastık koy gece yatarkende. Koy canım ben bi haftadır öyle yapıyorum salı kontrolüm var inşlh düzel miştir banada doktor önerdi