Asiyeomur Vajinal bölgemde kaşıntı ve kaşıntı sonunda şişlik var diye ebem Gyno-Trosyd kremini verdi ama vajinamın içine sıkmam gerekiyormuş😞bende bebeğime bişey olur diye korkuyorum.ebemde bana dışına sür dedi ilacı kullanan olduysa bilgi verebilir mi??😞😞😞
NaimeYilmaz Asiyeomur kadın doğumcunuza danısıp uygun gordugu tedavıyı uygulayın bebege zarar verecek bırsey vermez onlar 🌸
Asiyeomur Benım takibimi yapan sağlıkocağındaki ebe aile hekimime yazdırdı ama yine de ne yapayım kararsızım.😞😞😞