Leylaalin 24 +3 deyim yemekten sonra bende öyle oluyor akşam özellikle siskinlik oluyor oda zor nefes almayı tetikliyor tıka basada yemiyorum eşimde az yiyorsun çocuk aç kalacak diyor ama akşamları yinede öyle oluyor meyve yememde öyle oluyor