Rabiiakaradas Merhaba anneler. 16+2 olarak 4. Ayımıza yaklaşıyoruz geceleri inanılmaz derecede şiddetli baş ağrım oluyor gebelik tansiyonu oldugunu düşünüyorum. Doktora gitmeyi düşünüyorum sizler neler yaptınız doktorunuz neler önerdi❤️