Bernaaa canım aynı durumda ben varım. Bende 36+2 yim toplanmalar 2 gündür fazlaydı bugün kontrole gittim 2 cm açıklık var Doğum kanalına girmiş. Doktor yatıcaksın dedi bence sende bi gözük🙏 Hiç sancım yoktu sadece karnımın sertleşmesi çok oluyodu bugün nst dalga içindeydi🤣