Kızlaar akşam ağrıyla hastaeye gittim idrar enfeksiyonu vardı bende zaten ağır bi antibiyotik vermiş doktorum 3 gün kullandım kötü oldum akşamda acile işte nst çekildim ilk defa en alt yeşil rakam sancı diyorlar 70 80 90 a çıktı bişey yok dediler eve geldik nstden hiç anlamam size nornal mi