23+5 hamileyim. Bebeğimin az hareket ettiini düşünüyorum. Hatta geçen gün ilk defa o kadar az hareket hissettim ki doktora gittim doktor pozisyondan kaynaklı dedi. Normal zaman da yatarken baya hareketli olduğu zamanlarda oluyor ama genel olarak az hareket ettiğini düşünüyorum. Sizler de böyle olan var mı? Diyorum belki bebeğim hareketsiz bir bebektir ama bir yandan da korkuyorum acaba bir şeyi mi var diye