30071530 Günaydın herkese yarın kısmetse sezaryen doğumum var ama bi kaç gündür boğazım farenjit oldu yutkunma zorluğu yaşıyorum doktorum parol ya da minoset içebilirsin dedi böyle bişey yaşayan varmı doğum öncesi bu ilaçlardan içtiniz mi
Mishon Bendede kronik farenjit var cnm nede icsem fayda etmiyo,o ferahlatici sekerlerdrn veya pastil atiyorum agzima anca birazcik oksurmem duruyo,ben her sabah oksuruyorum birde
Mishon 30071530 bence parol icebilirsin ama pek ishe yaramaz bir gunde,ihlamur limon bal yap kendine oda rahtlatir.Benimde iki hafta sonra dogum ama dedigim hep devamli her sabah oksuruyorum yillardir boyle bu 😞