Ebruuka Günaydın anneler perşembe günü doğumum var ama benim göğüs uçlarım yok slikon göğüs ucu aldım e bebekten onu kullanacam ama ben çıkarmaya uğraşmak istiyorum bi yandan nasıl çıkarabilirim başına gelen var mı
Mymother Ebruuka benimde öyleydi vakum gibi şeyler var eczanelerde çekiyo ucu çıkartıyo bebekte tuttukça tuttukça belirginleşiyo canım bi de on dene istersen
NAZ2333 Ebruuka canm benim de yok ilk 22 yasinda anne oldum olmadigini da tek esim biliyodu utandim kimseye diyemedin nasil emecek nasil olcak kara kara dusunuyodum ve sonuc eger bebis memeyi iyi kavrarsa bi cikiyoki sorma bildigin parmak ucu kadr cikiyo sen bebise memeyo iyicene tuttur simdi 2.ciye hamileyim gene yok 😁bebis cikarir yine insallah
BurcuP Ebruuka avent niplette isimli ürünü alıp Doğuma kadar kullanın bende aldım, emzirme danışmanı Ayşe Öner önerdi bana. Sakın silikon uç kullanmayın benim ilk çocukta sırf bu yüzden bebek memeyi tutmadı, çok eziyet çektim, memeyi tutturmaya bakın.
fethiyeli48-48 Ebruuka kuzum internetten emzirme danışmanlarının hesaplarına bak göreceksin bebekler zaten ucunu emmiyorlar kahverengi bölgeyi komple emiyorlar o yüzden sorun etme bence benim de göğüs ucum çok küçük bu bilgiyi öğrendikten sonra rahatladım
Zeynepelf Canım arkadaşımda doğum yaptı göğüs ucu olmadığı için biraz yara oldu o yuzden gümüş kapak iyi diyorlar tavsiye ederim. Gögüs ucu içinde silikon uc yeterli bebek emdikçe cıkar
Rabiiakaradas Ebruuka merhaba ben kadın dogum hemsiresiyim size bir tavsiyem olacak. Buradan anlatabileceği kadarıyla anlatayım. Enjektörün ucunu makas yardımı ile komple kesin ve enjektörün arka kısmında takılı olan şeyi çıkarıp oraya takın. Diğer kısma göğüs ucunuzu koyup çekin göğüs ucu çıkar o şekilde
minik_kalbim Ebruuka canim 17 günluk anneyim benimde hic gogus ucum yoktu hemşire esime silikon gögus ucu almasini soyledi oglum hic sevmedi onu tutasi varsada tutmadi sonra hastanede elektirikli gögüs pompasi getirdiler o biraz cikardi ama can yakiyor elektirikli eve de gelince manuel pompamla yaptim sonra oglum emdikce cikti gögüs ucum.
132025 Ebruuka göğüs ucuyla emmenin hiç bi alakası yok göğüs ucunu değil komple kahverengi bölgeyi ağzına alması lazım bebeğin herkes sadece ucunu vermeye çalıştığı için yara oluyo zaten benimde yoktu göğüs ucum ama hiç yara olmadan emzirdim
Mom092 Ebruuka canim stres yapma kendine benmde hic yoktu gogus kalkani aldim onu kullandım o sekilde emzirdim bi müddet emdikce zaten cikiyo sut sagma mak. varsa sagdikcada cikiyo uc