Aliiimerve18 Kızlar 39+1im dün ilişki yaşadık doğum kolaylaşsın diye şimdi ise kanamam oldu bildiğin kan akıyo bekleyimmi yoksa acil hastaneye gideyim mi ağrım yok şuanlık ama korkuyorum
Beyzan Aliiimerve18 kanama normal değil bence hemen gitmelisin. Nişan gelse bekle derim ama kanama başka bir şey
Beyzan Aliiimerve18 Allah bir seste kavuştursun inşallah hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum şimdiden 🌸