oglumubekliyorum canım bende 18 haftaligim önceden bende de vardi hicbisey yiyesim yoktu ama çok şükür şuan her yarım saate bir birseyler yemek istiyorum az az sık sık bişeyler yemeye çalış hicbisey istemiyorsa canın da en azında bebek için en yararlı şeyleri yemeğe dikkat et inşallah duzelirsin😊