esraemreee Kızlar 13-2 hamileyim. Sabahları aç karnına su içtiğim zaman kusuyorum. Sizde de böyle olan varmı. Sudan bile tiksindim . Nasıl yapacağım bilmiyorum ☹️
socialmom0 esraemreee bende sudan tiksinmiştim ilk aylar kilo aldım o yüzden banyoya bile giremiyordum içmek için ise sodayla idare ettim ama geçti cok şükür bol bol içiyorum artık
Nelmali esraemreee benim de öyle kana kana dikleyip içmek yerine minik yudumlarla içince daha az bulandırıyor benim midemi bir de öyle deneyin isterseniz bir de ılık su çok daha fazla kusturuyor beni
pol34 Aç karna içmemeye çalışın ben de öyle tiksinmiştim başlarda cam pipet aldım pipetle içiyordum kokusu gelmiyordu burnuma sonra geçti zaten