cnnceylan Biz normalin aksine gece hiç hareket etmiyoruz sabah 7 de başlıyoruz akşama kadar tekmeler 😁
Gul_meftun cnnceylan bu ara benimde öyle. Önceden gece de çok hareketiydi 34 haftalığız bu son zamanlarda geceleri uyuyor gündüzleri maşallah iyi hareketleri
drysfk cnnceylan düne kadar benimde öyleydi geceleri mışıl mışıl uyur gündüzleri maşallahı vardı 🥊🥊 ama dün akşam nerdeyse karnımı delecekti hiç uyutmadı paşam 🤭 36+0 olduk bugün geliyorum hazırla kendini diyor sanırım 😍