Serrax 36 haftalığız son 17 günümüz kaldı,29 mart sezaryen olacağım. Var mı benimle yakın olanlar. Bebişlerin kiloları falan ne durumda?
Balmm11 Serrax Biz de 36+2 yiz bugün. P.tesi günü sezaryen için gün alacağım. En son tam 35. Haftada gittiğimde 2600 demişti ama şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 😊
Busra34ybg Serrax benimde 1 nisan canım korku heyecan hepsi bir arada en son 32.Haftada 2350 gr demişti doktor önümüzdeki hafta tekrar gidicem ntsye giricem bakalım inşallah sağlıkla gelirler rabbim cümlemize kolaylık versin
justwaiting Serrax 36+2 yüz bizde 3580 olmuştu en son, biraz iri olduğumuz için 26 sında günümüzü aldık 🌼
Serrax Balmm11 biz de 35+5 teyken 2900 demişti,38+3 de alacak. Son günler geçmiyor sanki. Gerçi hala yapılacaklar var ama yine de geçsin istiyorum🙈
Serrax Zeynepelf maşallah,bizim de o civarlardadır sanırım 35+5 te 2900 dü. Şu an 36+0 ız 3000 olmuştur heralde. Çok da hantal olmasın ya sağlıklı olsun da tabii ki😊😄
Balmm11 Zeynepelf Geçen hafta 2 gün üst üste karnım inanılmaz sertleşiyordu ama dinlenince geçen türdeydi bu hafta bir şeyimiz yok çok şükür
Serrax Zeynepelf benim de 2 gün önceki kontrolümde 75 çıktı bir kaç kez,ama normal dedi doktor. Baş geliş zaten ama beklemeyeceğimiz için sorun olmaz heralde inş
Serrax Busra34ybg aa 2 gün var aramızda. Çok heyecanlanıyor insan ya ikinci bebeğim olduğu halde böyleyim bir de🙈 ama bunu da 15 ay bekledik pıhtılaşma falan oldu iki kaybım oldu kızımdan sonra. O yüzden kıymetli hepimizinkinde olduğu gibi😊
-ilknur-12 Serrax rahim ağzımda kist var kanama yapıyor aylarca iğne kullandım düşük olmasın diye normal doğum yapamıyacam onun yüzünden 😒 10 gündür de hiç kilo almamış daha artık alalım dedi doktor çocuğu riske atmayalım
Karadenizli52 Bende 36+6yim pazartesi gün verecek heyecanla bekliyoruz benim bebeğim minnak Dr bunyenle alakalı dedi kendimde minyon olduğumdan büyük bebek beklemiyoruz dedi 2,5 kg doğsa yeter valla sağlığı yerinde olsunda muhtemelen 23 gibi de alır gibi 😁
Serrax Karadenizli52 genetik faktörler çok etkiliyor ya anne baba nasılsa bebek de öyle oluyor. Sağlıklı olsun da doğum kilosu çok da mühim değil gerçekten😊