Merhaba iyi günler kızlar Benim 19 aylık oğlum var ve ikinciyi bekliyoruz 29 haftamdayim. Çok endişe ediyorum. Oğlum halasina ve babanesine çok düşkün, evde ikimiz varken oyunlar oynuyoruz, oturup konusabiliyorum, sunduğum tercihleri kabul ediyor gün içinde çok güzel vakit geçiriyoruz ama onları görünce her ne yaparsam yapayım onlar herşeye izin verdiği için onları tercih ediyor.Olur olmadık herşeye tamam dedikleri ve beni ikinci planda göstermek için annen kızar, vs vs diyerek çocuğu benden sogutuyolar, arkalarından ağlıyor , onlarla kalmak istiyor ne yapmalıyım.. Kardeşi geldiginde benden soğumasından çok korkuyorum, günlerim geçmiyor adeta hatta ikinci için pişmanlık bile duyduğum oluyor ne yapmalıyım