turuncu_ bende aynı durumdayım yapabilecek hiçbir şey yok gerçekten, özele gidiyorum doktor yapabileceğimiz bşy yok dedi sadece dikkat et karnının üstüne verinme dedi eğilip kalkma dedi onlara dikkat ediyorum, profesöre gittim ayrıca o da aynı şekilde böyle durumlar olabiliyor yemekle içmekle alakası yok dedi. Maalesef yapabileceğimiz bir şey yok dikkat etmekten başka sadece erken doğum riski olabilir dedi doktorum ama evham yapma dedi. Size de çok geçmiş olsun inşallah normal düzeye geliriz bir sıkıntı yaşamadan 😊