Ozgeszmn Kızlar 16. Haftadayım sabah idrare çıkarken çok şiddetli kasılmam oldu yürürken falan zorluk cektim. Bu kasılmalar normal mi yoksa bir sorun teşkil eder mi ?
OzgeAlya Ozgeszmn Geçen gün bende de oldu gaz sıkışmasıydı yürürken çok acıtıyordu eğer sizin idrarda yanma da varsa enfeksiyon olabilir
Kediannesi123 Ozgeszmn bebek iyidir canım ama eğer kasılmalar erken başlarsa erken doğum riski oluyor o yüzden doktorunla görüş bu konuyu
Nebos Ozgeszmn gidin tabiki benim ilki erken doğum oldu kaybettim ikinci gebeliğim 10+5 te şiddetli adet sancısı gibi ağrım oldu acile gittim rahimde kasılma var dedi doktor dinleneceksin suyu bol içeceksin dedi 3 gün devam etti o sancı sonrası geçti ama maalesef ara ara yine oluyor şu an 13+2 yım endişe edecek bir durum yoktur inşallah şiddeti ve sıklığı önemli içiniz rahat olsun umarım herşey yolundadır
Ozgeszmn OzgeAlya idrarde yanma olmadı. Ama gaz sancısı gibi de değildi çok korkuyorum su an bir şey mi oldu diye . Beraberinde beyaz akıntı da geldi
OzgeAlya Ozgeszmn Ya Benimde öyle oldu da sol kasığım içten içe yırtılıyor sandım yürürken kambur yürüyordum berbat bir şeydi geçmedi akşama kadar 🤷🏻♀️
maviscik77 Benim de o haftalarda olmustu doktoruma söyledim hemen test yapmıştı sonuç temiz çıktı , bol su içtim geçti , su ihmal ettiğim zaman yine oluyor , siz de test yaptırın enfeksiyon olabilir
Ozgeszmn maviscik77 çok su içerim aslında ya niye böyle oldu bebekle ilgili bir problem mi oldu bilmiyorum
sibuti Gaz Sancısı varsa da aynı durum oluyor tabi enfeksiyonda da eğer sık yaşanıyorsa idrar tahlili yaptırmakta fayda var.
Kediannesi123 Nebos merhaba ilk bebeğiniz kaç haftalık erken oldu? Birde şuan ilaç falan kullanıyor musunuz yine erken olmaması için
_Elifffffff_ Ozgeszmn aynı haftada bendede oldu ben hissetmemistim ama doktor ultrasonda gördü agrin varmı dedi bende öyle çok agrım yok dedim ultrasonda kasilman görünüyor dedi bol su iç en az 3 litre ve dinlen dedi. Sonra kendi doktoruma gittim oda rahim ağzı uzunluğuna baktı gayet iyi erken doğum riskin yok magnezyum vericem karnında sertlesme hissettiğin an veya ağrı olduğu zaman kullan dedi çok şükür şimdilik bir şeyimiz yok
Nebos Kediannesi123 19 haftalık kaybettim rahim ağzı fark etmeden açılmış ti evet bu gebelikte basından beri progestan kullanıyorum kısmetse serklaj yapılacak bakalım
Kediannesi123 Nebos başınız sağolsun bende 22. Hafta da kaybettim sizi anlıyorum 😔 bu defa sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻