Mooommyy1 Buss1 cok gecmis olsunn 🙏 nescafe iyi geliyor diyorlar evet ama benim bulantilarda devam ediyor nescafede icemem gibi 🤦♀️
ekoglu34 Evet benim de oldu. Lavanta yağı, vix, nane yağı, buz uygulaması, sıcak duş hiçbiri bana mısın demedi. 5. Gunun sonunda kendiliğinden geçti. Artık bulantılarım olmaya başlamıştı ağrıdan. Bir an önce geçer umarım.
Morvy Mooommyy1 bende öyle düşünüyorum bazı insanlar var başka ilaçlarda kullanmak zorundalar öyle düşünmek lazım doktor zaten zararlı bir şeyi önermez🙏🏻
momtobe8 Mooommyy1 eğer yeteeince au içmiyorsanız o da yapıyor olabilir. Benim bulantılarım fazla olduğu içşn zorla su içiyorum. Ama içemediğim zamanlar baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum.
Mooommyy1 momtobe8 evet benimde bulantim oluyor arada ve icemiyorum belkide dediginiz gibi de olabilir