OzgeSahin2 ben normal doğum istiyordum evde suyum geldi depend taktım hastaneye gittim sonra sezaryen oldu. Ameliyathanedeb çıkıp odaya geldim hemşire karnıma bastırdı sonra giyinebilrsin dedi o an dependi giydim 10 gün boyunca da onu kullandım.. herkesin kanaması aynı olmaz ama ilk 2-3 gün kesinlikle kurtarıcı. Sızıntı bulaşma olmuyor