Rengin_ Arkadaşlar selamlar , Doğum sonrası kanama olduğu için depend yetersiz olur hasta bezi al mutlaka diyen bir arkadaşım kafamı karıştırdı . Ilk gebeligim. Dogum yapan arkadaslar bilgi verirlerse çok sevinirim 🙏
Tahaninannesii Rengin_ kişiden kişiye değişir mi bilmiyorum ama bence alakası yok. Ben sadece bitirmek için kalan dependleri kullandım evde sonra normal ped kullandım
Ada01 Rengin_ canım depend almadım ben hastanede bez verdiler gerçekten çok rahat sadece aşırı büyük oluyorlar depend daha küçük sanırım daha rahat olabilir benim fikrim ama tabiki ikiside pedden daha rahat
Minnosunannesiii Rengin_ wala çoğu kişi de depend daha iyi diyo hasta bezinden bende de 10 tane varhasta bezi birde depent alacam
Ayseguldt Rengin_ depend gibi şeyler çok işe yarıyo ama 2-3 gün kanama çok ondan sonra normal pedler iş görüyo
Aysn6767 Rengin_ depend aldım, hemşireler terlersin dikişlerini rahatsız eder dediler kullandırmadılar. Ameliyat sonrası ilk gün hasta beziyle gecti, ertesi gün hemsire pede geçebilirsin dedi ped taktım.
melikeyldrm_54 Bende depend alcam cnm herkes o kadar memnun ki eve dönünce de orkid kullanırım diye düşünüyorum 🙃
Princessmom Depend çok rahat hatta karın kısmını sıkı tutuyor yürürken çok iyi geliyor o. Ama benm aşırı kanamam oldugundan yetmedi depend iyiki hasta bezide götürmüştüm herşeye rağman
aannepandaa Rengin_ ben düşük yaşadım ve depend kullandım. Hastanede eşim ilk ped almıştı 1 gün hastanede yattım 3 kere geçti üst değiştir durmadan. Ama dependle asla öle bi korku yok. Kilot gibi oldupundan giy çıkar kolay oluyor hasta bezi ile wc gitseniz aç tekrar tak vs çok sıkıntı bence. Dopum için yine depend aldım.
Minikasya Rengin_ Lohusa pedi aldım. Dependde almadım. Sezeryan olacağım için dependde alttan giyiliyo sonuçta. Sorun oluyor. Ped olunca sadece pedi değişmiş oluyosun
3prensesannesiii Rengin_ hiç gerek yok canım ped kullanırsın ben 2 hamileliğimde de ped kullandım başından beri bunda da aynı ped kullanıcam inş.
Dilek-Can Rengin_ bende depend aldım çoğu arkadaşım önerdi tavsiye etti bir arkadaşım 3. Doğumunu yaptı hepsinde depend kullanmış eve geçtiğinde kanaması azaldığından normal pede dönmüş
mineu8 Rengin_ ilk dogumumda depend seklinde giyilebilir hasta bezi almistim normal dogum sonrasi ilk bir hafta kanamam yogun oldugu icin yeterli gelmisti ve cok da rahat etmistim sonrasinda da pede gectim zaten
Bilgeenur Rengin_ herkesin tecrubesi farklı tabi ben dependle rahat edemeyenlerdenim hastanede kullandim sadece ama cok terletti kasindirdi beni cocugun bezleri bile daha rahattı evde onlari kesip kullandm bi sure😄