Hayırlı sabahlar herkese sezeryan dikişleriniz kaç güne iyileşti toparladı acaba benim bugün 10.günüm kontrolum var ama dikişlerim sızlıyor içten geriliyor sanki
Bide bu enfeksiyon muhabbeti var herkes beni çok korkuttu aman dikkat et enfeksiyon kapmasın diye kaç günden sonra bu risk geçiyor acaba teşekkür ediyorum