Minneg Hanımlar merhaba. Dün gece normal doğum yaptım. Bebeğim emerken göğüs uçlarım hep yara oldu canım çok acıyor ve sütüm az geliyor emziremiyorum. Mama vermek zorunda kalıyorum. Var mı önereceğiniz bir şeyler?
Gizmolata Minneg kesinlikle gümüş kapak öneriyorum. Orjinal olması önemli tabi, gümüşün iyileştirici özelliği var sütünüzünde var kapağı takınca içine süt iniyor bikaç günde geçiriyor. Çok geçmiş olsun
Ayseguldt Minneg lansinoh kullanıyorm ben de salı günü doğum yaptm sık sık emzirmek gerekiyo sütün artması için benimde 2. Günden sonra arttı ilki suydu sadece benimki çatlak kıpkırmızı hatta hafif de kanıyo biri lansinoh rahatlatıyo biraz bide kendi sütünü sıkıp sür oda iyi gelir
Sevda3444 Minneg philips avent slikon göğüs kalkanı var bn onunla emzirdim geçti aplıyordum başta nerdeyse
Gizemkumsal Minneg bende iki gün önce doğum yaptım herkes ayva çekirdeğini az biraz suya katip sabaha kadar bekle jel gibi oluyormus hemen geçiriyormus bende bugün alıp deneyeceğim