Busraakaa 13 haftalık hamileyim, hamileliğimin başından beri Neireda Hocam ile devam ediyorum. Her hamilelik ve doğum kendine özel olduğu için öncelikle ben sezeryan ve normal konusunda o kısma yaşamadığım için bir şey diyemem ancak doktor gayet eşleri içeri alıyor. Hatta benim eşim doğu görevinde olan bir öğretmen olduğu için bu ayki muaynemde yoktu ve sordu. Şaşırdım açıkcası. Telefonunu veriyor ve gerçekten sabırla yol gösteriyor, cevap veriyor. Ben ilk gün vajinal usg’den çekindiğim için gayet naif ses tonuyla asla muayneyi hissetmedim. Testleri devlette yaptırmayı kabul ediyor, hastane zorunluluğu yok. Folik asit için ilk gün hatta pahalı olan en iyidir diye bir şey yok gibi uyarıda bulunmuştu. İlk muaynemde beslenmem, cinsel ilişki vs hepsini tek tek anlattı. İkili test vs eşimle birlikte dakikalarca bize anlattı. Hatta usg’den kalkarken elinden tutarak sizi doğrultuyor. Bir doktordan daha neler bekleniyor veya memnun kalınan doktorlar neler yapıyor gerçekten merak ediyorum.🤣