ilkannelikkk Uzey normal tercih ettim emzirme çıtçıtı olan kısa kollu üstüne hırka ve alt pijamalı bi takım , elbise tarzı geceliklerle yatamıyorum huzursuz oluyorum 🌼
Serpil-3 Uzey geç kalmışsın sanki ben hepsinden aldım😂🤷♀️hangisi işime yararsa onu giyerim uzun kollu , kısa kollu takım bi sabahlıklı gecelik , sadece gecelik bakalım hangisini giyerim zaten yaza geliyor bide ben çok terlerim mecbur fazla aldım
Serifeisitmir Uzey sezaryan oldum canim ilk odata geldiğimde gecelik giydim yurumeye badlayip kendimi toparlayinca emzirme cit citli pijama giydim hatta 40imiz cikana kadar pijama giydim
Uzey ilkannelikkk en mantıklısı cidden ☺️ bende çok kararsız kaldım 35 haftaya girdim daha alamadım 😔
bebishmom Serpil-3 ben de hepsinden aldım. Düğmeli pijama, uzun kollu gecelik,kısa kollu gecelik, diz altı gecelik, bileğe kadar gecelik, fotoğraf çekimi için süslü lohusa takımı beyaz dantelli, ayrıca siyah uzun sabahlık… 🙈🙈🙈
Serpil-3 bebishmom ahhaa valla ben 💓bende siyah bi takım istiyorum ama şöyle sade bişey bulamadım fotoğraf için beyaz aldım o çok sade ve şık bakalım bulursam alırım
Uzey momsboys benim de aklımda 3 lü set var ama gidip bakmaya fırsatım olmuyor internetten de güvenilir Bi sayfa bulamadım trendyol dan buldum onda da kararsız kaldım
Bsmlh Uzey ben ilk doğumda gecelık pijama hepsini aldım sezeryan oldum ama giydirirlerken gecelık verın dedım pijama istemişler üst giydirip alt açık kalacak kontrol etme açısından diye kendıme geldım baya bı kanamam oldu bez degıstı baktılar derken ayağa kaldırırken de altını istediler giydirdiler gecelık boşa kaldı benım
Uzey Bsmlh bende nasıl bir süreçten geçecefimi bilmediğim için kafam çok karışık gidip almaya da fırsatım olmuyor
Elf_ogz Uzey Ben önü düğmeli klasikte tercih ettim, elbiseli pijamalı takımda. Hangisi rahat olursa onu giyeceğim sezerryan olursan pijama lastikleri dikişine gelebilir elbise bulundurmanda fayda var bence
haziranin25i Uzey lohusa takımı almadım. Lcw den 2 adet hamile geceligi 2 adet gömlek pijama takımı aldım ama doğumda sadece geceliklerle rahat ettim. Eve dönerken pijama takımını giyinmistim 🤗😍
Uzey haziranin25i hamile geceliği 2 parçadan mı oluşuyor benim de kafam çok karışık ya ☺️ emzirmek için önden açmalı mı lcwden aldıgın