Cansu-81 6+5 oldum ve simdiden uyku haram oldu bana.. Agrim felan yok ama allahimmmm hic rahat yatamiyom sag yatiyom olmuyor sol yatiyom olmuyor düz yatiyom olmuyor.. Artik sinirlerimde bozulmaya basladi yardim edin kizlar :((
esra556141 Cansu-81 ilk haftalar bende öyle olmuştum neden bilmiyorum ama sonradan geçti inşallah sizinkide geçer
Fatos_teke46 Cansu-81 bnde 12+4′um ama kaç gün kaç hafta oldu uyuyamiorum 1 gibi yatağa girsem sabah 8 anca buluyor uyku 😓 düzensizlik ten migren ağrısıda çekmeye başladım 1 haftadır nerdeyse bu durumda olmasam uyku habi içmek istiyorum 😢
Akrepbebek Cansu-81 tum hamilelerin ortak sorunu. Ah canım 2 gündür her saat başı kalkıyorum yemin ederim alarmdan bor farkım yok ne gece ne gündüz uyuyabiliyorum. Evin içinde resmen sarhoş gibi dolasiyorum uyku pozisyonları zaten başlıca bir problem ve sende benim gibi daha yolun başındasın canım ben de 10 haftaligim
Cansu-81 Cok zor ya :( niye böyle oluyor ki? Saat oldu 3 ben hala mal mal dönüyorum artik esimden bile rahatsiz olmaya basladim adam nefes aliyor ben sinir oluyorum
Cansu-81 H-M ay evet :D ama ozm tmm derim anlarim derim ama ben daha 6+5deyim simdiden neyden öyle oldu anlamadim😂
Gulyuksel55 Cansu-81 Ben ilaç kullanıyodum o şekilde uyuyordum hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım uykular haram oldu bu sefer hamilelik uykusu vurmaya başladı ama azcık yarım saat bile kestirsem bütün gece döndüm durdum şimdi 20+2 olduk hala uyku sorunu yaşıyorum ve bel ağrılarım başladı bi süredir sağ yanım yok sol yok düz yatamıyorum çok zor oluyo
05122014 Cansu-81 34 haftaligim bu günlerin tadını çıkar diyorum sadece:)) uyku ve rahat yatma kavramini unuttum :) soldan sağa dönmek 4 manevra oluyor sen düşün yani😀
Minikmucizembenim 05122014 ben de 35 haftadan sesleniyorum bu saat oldu uyuyamadım yataktan zor kalkıyrm ters dönmüş kaplumbaga gıbı hıssdyrm kendımı😂 buna da şükür uykusuz geceleri prova edıyrz
Sybll Deli gibi uykum var ama ben de uyuyamıyorum ya😩sürekli tuvalete kalkmanın da etkisi büyük tabi, uykum dağılıyor. Ben sırt üstü yatarım normalde ama tabi temmuza kadar yok öyle bişey😬Allah kolaylık versin hepimize🤲🏻
Buseumut2011 Cansu-81 bende 39+4 sen bildiriyorum gündüz nişanım geldi şuan sancı aralıklarım 10 dk da bir uykudan uyandım resmen 🤦♀️
ogrencianne35 Cansu-81 benim gebelikten önce çok uyku problemim vardı gebeligimi daha öğrenmeden akşamları 8 de uyumaya başladım ama tabi geceleri uyanırdım ama sabah eşim ise gittikten sonra 11 e 12 ye kdr tekrar uyurdum işlerimi bitirir yürür gelir saat 4 te tekrar uyurdum 😂😂 şimdi 26.haftadayiz burun tıkanıklığı oluyor sürekli bende hamilelikten korkudan bogulucam diye uyuyamiyorum gene gündüzleri uyumaya devam gecelerden korkar oldum uyumak istemiyorum