Merhaba arkadaşlar 7 aylığım geçen de konu açmıştım buraya bunla alakalı.Doktoruma sordum anestesisiz dolgu yapabilir artık son üç ayda olduğun için işlem yapılamaz ağrı kesici alabilirsin bana sorarak dedi.Üç tane dişim çürük ve artık acısına katlanmıyorum😭Anestezi olmadan dolgu mu yaptırsam artık bu acıya dayanamıcam çünkü artık ağlayasın geliyor 😢doktorum git yine de sadece ilaçları sorarak kullanmamı istedi😢