Doktorun neye kızıyo ya kilosu olan kadına doktorlar aksine almayı bırak ver bile diyorlar cok yakın arkadaşım hamile kız zaten kilolu doktoru kilo almayacaksın kesinlikle dedi kız aldı korka korka gidiyo doktora obez de değil bu arada kilolu dediğim, sadece kilolu yani 15 kilo falan fazlası olan bi kız. Mecbur değil hiçbir hamile kilo almaya eksi kiloyla kapatanlar var cocuk iyiyse her şey yolundaysa onun gelişiminde bir sorun yoksa sen niye illa kilo almak zorunda olasın ki ? Böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum üstelik sağlıkçıyım bak hayatımda ilk defa kilo almak zorundasın diyen doktor duyuyorum, ben 20. Haftada gittiğimde kaç kilo aldın dedi doktorum henüz kilo almadım hocam dedim aferin sana aslansın dedi bana :D cünkü bebeğim iyi benim değerlerim normal cocugun suyu vs yerinde ben niye illa kilo alıyorum :D