Merhaba güzel anneler 23 haftalık olduk şükür 2. Gebeliğim ilk gebeligim 5 yıl önce 37 haftada tansiyon sebebiyle sezeryan oldu 28 haftalarda başlamıştı tansiyon şimdi de bu akşam ölçtüm ilk kez 145/76 çıktı yükselmiş sanırım bu gebelikte de tansiyon sorunuyla uğraşacağım. Gebeliğin başından beri bir çok doktor değiştirmiştim hiçbiri bana ilk gebeligimde tansiyon öyküsü olmasına rağmen aspirin başlatmadı son gittiğim doktor çok geç bile kalmışız hemen başlıyorsun mutlaka dedi ama canım sıkıldı bu akşam henüz çok erken. Dr eğer üst üste tansiyonun yüksek çıkmaya başlarsa günde 2 alfamete başlarsın diye alfamet yazdı zaten ilk gebelikte günde 6 ya çıkmıştı. Nelere dikkat ettiniz tansiyonu olan anneler bundan sonra beslenmeme de özellikle çok daha fazla dikkat edicem tuz dışında tansiyon yükselten diğer gıdalar nedir yemediğiniz çok üzüldüm ya inşallah çok yükselmez ilk gebelikte çok sıkıntı çekmiştim son 2 ay 😥😥