Merhaba arkadaşlar, gerçekten bilgili ve ilgili bi doktora ihriyacım var. Bir ölü doğum yaptım. Bebeğimde kromozom bozukluğu vardı. 31. Haftada kaybettim. Bir önceki doktorum sezeryan önerdi vefat etmiş bebeğe. O yüzden devlet hastanesinde doğum yaptım. Şu an gerçekten ilgili beni iyi yönlendirecek bir doktora ihtiyacım var. Önerebileceğiniz doktor var mıdır Avrupa yakasında?